Mycket mer än müsli

Min nya frukostfavorit är en himelsk kombination från något sagolikt förskjutet underland. Man skulle kunna tro att den är skapad av herren själv, men mest består den av a-fil med bananskivor och müsli, extra russin, torkade aprikoser, hasselnötter, sötmandel och mängder med kokos från familjens egna förtrollade skafferi.
Jag ville inte sluta äta frukost idag. Nu är jag tung i magen och behöver bara vänta 22 timmar på nästa omgång, tänker att 22 timmar är en himla massa långa minuter.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Wow, inte illa, jag äter bara en banan till frukost.

Postat av: Linda

mhmmmm det där lät toppen. själv åt jag gröt i morse med bär och halva fruktförådet. du vet.

men din kombo måste jag nog satsa på nån gång. variation!

2010-04-04 @ 12:18:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback