Neon bible

Sitter i köket i lägenheten/radhuset i Kilburn. Har handlat lite idag, städat lite, tagit en solskenspromenad runt kvarteret och hittat tubstationen i West Hampstead. Nu regnar det i stället, klockan är kvart över sexton och alla mina bostadskompisar är och samlar pengar till hyra. Om en halvtimme ska jag låsa dörren och spatsera ner till Bakerloo line för att börja sälja vin i Covevnt garden halv sex, så även jag kan betala min del av räkningarna. I morse bakade jag scones och känner att jag börjar stadga mig nu. Dagens största frustrationsämne är att jag missar Harry Potter premiären en halv kilometer ifrån jobbet.

Kommentarer
Postat av: Izabella

Jo vi ska flytta till en annan lägenhet vettu! Nere vid ehrensvärdska, men jag ska försöka att flytta till ngt eget snart. Hur mår du?? puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback