Varietéstämningen i höghuset är så hög så vårt höghus slickar molnen i himmelska fluffiga förnimmelser av det godaste som närheten är

Jag har varit i fina fina Göteborg och det finns inte mycket som är så fint som Göteborg.


En stor vann vi, som jag alltid drömt om.

 
Och såg varietén såklart, och det är så skönt att känna att Häckner liksom inte vet hur man gör någon besviken.

Idag är det två år sedan
Bergkvaraspelningen, och precis som Carl-Einar vet hur man lockar fram kärlek, vet tiden hur man framkallar vemod. Jag förstår det inte riktigt, inte alls. TVÅ ÅR lord, vi stod ju vid staketet igår.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh hur många chokladkakor var det i?

Vann en kexchoklad en gång och minns jag rätt var det 36 :)



Aaaandreas <3

2009-07-21 @ 20:41:30
Postat av: Anonym

Jag fattar inte, jag fyller alltid i Linda.

bah.

2009-07-21 @ 20:42:33
Postat av: Sanna

Åh. Jag saknar det. Det var så fint. :*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback